неділю, 16 вересня 2012 р.

Beintrend Fashion School. Початок

Організатор події - beintrend.ua. Під патронатом Ukrainian Fashion Week.

О 10:50 я відчинила двері Бутик-Готелю Рив'єра, страшенно поспішаючи, - лишалось 10 хвилин до початку першого майстер-класу.


Реєстрація, отримання бейджу, кілька фото дівчат, що як і я шукають своє прізвище у списку.


Серед слухачок впізнаю Олександру Березу (b-ere-za.livejournal.com), - читаю її статті для українського ELLE, та Ірину Настевич (www.iranastevich.com).


Перший майстер-клас проводила Ірина Данилевська. Тема - "Суб'єктивний та об'єктивний підходи до аналізу колекції". Ірина неймовірно елегантна, привітно посміхається. Приїхала вона не сама, а з Інгою Вишневською, керівником прес-служби UFW, що допомагала їй під час семінару.


Конференц-залу заповнено. Початок.


Ірина дала дуже структуровану і лаконічну інформацію - те, що треба. А для ілюстрації свого прикладу про суб'єктивну та об'єктивну точки зору навіть принесла пару Лубутенів, щоб наочніше було. Два листи нотаток в блокноті, зроблених під час майстер-класу Ірини Данилевської, - це мудрість і натхнення стовідсоткової концентрації! Буду повертатись до них. Щоправда, треба взяти кілька уроків каліграфії, щоб повертатись було легше :), або ходити на лекції з iPad, як дехто з дівчат...

До цього я бачила Ірину Данилевську лише з телеекранів. Вона завжди викликала в мені повагу і захоплення. Бачити і слухати її особисто - це щось! Вона несе неймовірно позитивну енергетику і радо спілкується, відповідає на запитання, ділиться знаннями, дає поради. І робить все це щиро!


Окрема подяка Ірині Данилевській за українську мову.

Перерву між двома лекторами я провела за чашкою кави і тістечком у Домі Кави на Ігорівській вулиці. Рекомендую скуштувати місцевий макароні - він тут смачніший, ніж у Репризі, і коштує менше. Моя слабкість - лимонний.


Після такого замінника повноцінної трапези я повернулась до конференц-зали. Альона Глухих вже була там. Вона красуня. А її підбори! Вигляд шикарний! Хоча мене така висота відверто лякає. А її схоже абсолютно ні. З її власних слів, вона лише повернулась з нью-йоркського тижня моди, звідки захопила кілька книжок саме до нашого майстер-класу "Основи fashion-журналістики".


Демонстрація свіженьких прес-релізів Tommy Hilfiger та Marc Jacobs та поради з їх використання.


Альона детально розповіла про свій шлях від асистента в російському Vogue до fashion-редактора українського ELLE. Розповіла про деталі своєї роботи та дала чимало корисних настанов.

У певні моменти я думала, Боже, що я тут роблю? Я - успішний професіонал у своїй галузі, геть не суміжній з fashion-журналістикою. Я пробую приміряти на себе іншу професію? Пробую побути в чужій шкурі і з'ясувати чи мені це і далі цікаво? Схоже на те.

Можу сказати, після перших двох семінарів я зрозуміла, що в fashion-журналістиці все складніше, ніж я думала. Але, в той же час, все логічніше, ніж мені здавалося. І це добре. В мене є шанс розкласти все по поличках.


Альона виявилась дуже привітною, відкритою, і з радістю спілкувалась з дівчатами під час кофі-брейку. Було багато охочих сфотографуватися з нею. І, я так розумію, її розпитували про можливість стажування в українському ELLE.


Нижче кілька фото слухачок. Загалом дівчат було десь 40-50. Не всі відвідувачки першого семінару були на другому і навпаки. Спочатку, окрім фотографа та представника організаторів, було ще двоє чоловіків. Але не певна, що вони зі слухачів майстер-класів. Де чоловіки в цій професії? Серед лекторів їх багато. А от слухати ходять лише дівчата.




П.С.: Єдина неприємність - це таймінг. Мали почати об 11, почали із запізненням. І причиною цьому стала неорганізованість слухачок. До 11 прийшло близько 25%! Решта - запізнились!!! І їх чекали... Ну не розпочинати ж із напівпорожньою залою. І це запізнення зірвало розклад всього дня. Блогери, треба бути більш організованими! Альона на цьому наголошувала :)

Далі буде.

2 коментарі: